Męska bezradność

Opublikowany Autor admin
viagra tanio bez recepty

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż radzę, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! erekcja

Zanotowałeś pierwsze symptomy choroby – co musisz zrobić?

Przełam lęk i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przeważnie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto podstawowe z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto konsumować czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zadać pytanie dietetykowi o poprawną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wprowadzenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który podziała w drugą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje fatalnie na twoje ciało oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień oraz krępujących sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, żebyś prócz diety aktywnie praktykował sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj wiele zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma aktualnie trudności (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena